vi inviterer til
Framsikt Brukersamling
Praktisk informasjon
PÅMELDINGSFRIST
Utvidet påmeldingsfrist er 9. juni.
Påmeldingen er bindende. Ved avbestilling før opprinnelig påmeldingsfrist gis full refusjon, deretter ingen refusjon. En annen person i samme organisasjon kan eventuelt overta plassen. Gi da beskjed så snart som mulig på e-post: kanutte@framsikt.no
HOTELL
Samlingen er lagt til Thon Hotel Oslo Airport
DELTAKERAVGIFT – alle priser er inkl. mva
Kr. 13 990,- pakkepris helpensjon 3-dagers samling med pauseservering, lunsj tre dager, uformell middag 17. juni, festmiddag med underholdning og tre enheter drikke 18. juni. Samt overnatting 17. – 19. juni.
Kr. 9 690,- helpensjon inkl. 2-dagers samling med pauseservering, lunsj begge dager, festmiddag og tre enheter drikke samt overnatting 18. – 19. juni.
Kr. 6 290,- dagpakke 2-dagers konferanse inkl. pauseservering, og lunsj begge dager.
Kr. 1 295,- tilslutningsdøgn rom m/frokost mandag 17. juni – tirsdag 18. juni
MIDDAG
18. juni arrangeres en felles festmiddag med drikke på hotellet. Prisen for middagen og tre enheter drikke er inkludert i helpensjonspakken.
Vi inviterer til en hyggelig og uformell middag hvor du kan knytte kontakter og dele erfaringer med brukere i andre kommuner som bruker Framsikt. Vi fra Framsikt vil selvsagt også delta!
Deltar du også på den første kursdagen, 17. juni, inviterer vi til en uformell middag i hotellets restaurant. Prisen for middag og 2 to enheter drikke er inkludert i pakkeprisen for 3-dagers samling.
OVERNATTING
Overnatting 17.-19. juni er inkludert om du bestiller 3-dagers helpensjon til Brukersamlingen.
Overnatting 18. – 19. juni er inkludert om du bestiller 2-dagers helpensjon til Brukersamlingen.
Har du behov for ekstra overnatting (tilslutningsdøgn) så bestilles dette sammen med 2-dagers helpensjon. Pris kr 1 295,- (inkl. mva).
FAKTURERING
Alle fakturaer blir sendt som EHF.
VIKTIG INFORMASJON
Du er påmeldt konferansen når du har mottatt en bekreftelsesmail pr. epost fra oss (no-reply@messenger.checkin.no). Vennligst sjekk søppelpost om du ikke mottar denne.
Vi tar forbehold om at det kan forekomme endringer i programmet.
SPØRSMÅL
Spørsmål om samlingen kan rettes til vår eventansvarlig på epost kanutte@framsikt.no
Priser (inkl. mva)
Pakkepris helpensjon 3-dagers samling
kr 13 990,-
Helpensjon Brukersamling
kr 9 690,-
Dagpakke begge dager Brukersamling
kr 6 290,-
Program
Programmet vil bestå av plenumssesjoner og tre parallelle spor hvor vi skal snakke om smått og stort – blant annet:
Framsikt får ny drakt – modernisering av brukergrensesnittet (og litt funksjonalitet 😉)
Vi snakker om det vi har gjort og det vi skal gjøre fremover. Du får sjansen til å være med på å løfte frem endringene som er viktigst for deg, og på den måten påvirke videre utvikling.
Dykk i funksjonalitet dere kjenner fra før – budsjettskjema, investeringer (erfaringsutveksling), nøkkeltall, delegering og rapportering på oppdrag (og mye mer!).
Vi fordyper oss og/eller utveksler erfaringer.
Nye prosjekter – selvbetjening lønn, nytt målehierarki, personalrapportering, finansrapportering, eierskapsmelding, rapportering på handlingsregler, strategisk kompetanseplan.
Vi har mye spennende på lager. Noe kommer allerede i høst, noe kommer litt frem i tid. Vi forteller og diskuterer.
Ikke minst gleder vi oss til å treffe dere og snakke med dere! Dere møter også ressurspersoner fra andre kommuner og har sjansen til å dele tanker og erfaringer.
Programmet starter kl 09.00 23. august og slutter kl 15.15 24. august.
Vi vil komme tilbake med detaljert program.