Ofte stilte spørsmål og svar
Her kan du finne svar på noen av våre mest vanlige spørsmål.
Hvordan kommer vi i gang med Framsikt?
Etter at avtale er signert, har vi et kort oppstartsmøte der vi avklarer ønsket oppstartstidspunkt og legger en plan sammen iht. deres årshjul. Innføring gjennomføres som en kombinasjon med opplæring hos dere med superbrukere/nøkkelpersonell og supplerende kortere opplæringsøkter over nett. All opplæring skjer parallelt med at dere tar i bruk funksjonalitet og på deres data.
Les mer om innføring av Framsikt
Hva er en skyløsning?
En skybasert løsning betyr at man ikke trenger å laste ned eller installere noen programvare, men kan bruke løsningen direkte på nett. Brukerne logger seg på applikasjonen gjennom nettleseren, akkurat på samme måte som vi logger oss på Facebook eller nettbanken, og andre applikasjoner vi bruker utenom jobb. Det betyr også at Framsikt er tilgjengelig så lenge du har tilgang til internett.
Har Framsikt integrasjon mot andre systemer?
Vår integrasjonsstrategi er å i størst mulig grad utveksle data med bruk av automatiserte integrasjoner via WebServices. Dette gir stor verdi både for oss og kundene. Vår løsning er utviklet på moderne teknologi, og er tjenesteorientert.
Kan ansatte motta automatisk epostvarsel om rapporteringsfrister?
Framsikt har bygd inn varslingsfunksjonalitet i de arbeidsprosessene som brukes av flest ledere. Det betyr at Framsikt automatisk kan sende ut varsler på epost til lederne ved budsjett- og rapporteringsfrister eller når en rapport har blitt sendt i retur fra overordnet for eksempel.