Rådgiver – Kommunal virksomhetsstyring og digitale opplæringsressurser

Framsikt digitaliserer virksomhetsstyring i norske kommuner med nye og innovative verktøy. Hos oss får du jobbe med den nyeste teknologien, i den heftigste naturen, sammen med svært dyktige kollegaer på et fagområde som har stor betydning for innbyggerne i Norge.

nØnsker du å jobbe i krysningspunktet mellom IT og kommunal virksomhetsstyring?

Vi ønsker å styrke arbeidet vårt med digitale opplæringsressurser og ønsker derfor å ansette en tredje rådgiver Hjelpesenter-teamet vårt. I teamet jobber vi med utvikling av Hjelpesenter-dokumentasjon og andre digitale opplæringsressurser for slutt- og superbrukere. Ressursene dekker både bruk av Framsikt verktøyet og faget kommunal virksomhetsstyring. Din rolle er å sikre at dokumentasjon er komplett, oppdatert og lett å forstå for Framsikt sine brukere. Rollen vil også ha et ansvar for kvalitetssikring og testing av våre produkter fra et sluttbruker-perspektiv. Du får en unik mulighet til å bygge dyp forståelse av hvordan løsningen fungerer. Dette gir deg en svært god mulighet til videre karriere på andre områder av selskapet både ift produktutvikling, kunderådgivning og support.

Allerede fra start så vil rollen være en del av vårt team for produktledelse og du vil få mulighet til å medvirke i hele utviklingsprosessen fra planlegging/prioritering til avsluttende dokumentasjon og kvalitetssikring før release til kunder.

Du må ikke være IT-ekspert, men du bør synes det er spennende å lære deg IT-systemer. Praktisk brukererfaring med Framsikt og erfaring fra arbeidsprosessene for økonomiplan, budsjettering, økonomirapportering og politisk rapportering fra kommunesektoren vil være svært nyttig kompetanse.

Du vil også jobbe tett sammen med vårt support- og rådgiverteam.

 

I tillegg ser vi etter følgende kvalifikasjoner:

  • Du vil gjerne forstå hvordan systemer virker, og hva som er hensikten med dem.

  • Du liker å skrive og har et språk og pedagogisk forståelse som klarer å uttrykke kompliserte sammenhenger på en enkel måte, slik at du kan lære andre det du selv har forstått

  • Du har gode samarbeidsegenskaper

  • Du er strukturert og klarer å håndtere mange samtidige aktiviteter.

Om du kjenner deg igjen i dette, bør du ta en samtale med oss!

Vi tilbyr:

Et åpent og svært hyggelig arbeidsmiljø, konkurransedyktige betingelser og karrieremuligheter i en voksende kunnskapsbedrift, hvor du får jobbe med innovasjon og moderne teknologi.

Om arbeidsgiveren:

Kommune-Norge er den største produsenten av velferdstjenester til det norske folk, og forvalter svært store ressurser. Framsikt ble etablert i 2014, og målsettingen var å etablere nye digitale verktøy som bistår kommunene i å utnytte disse ressursene enda bedre, til det beste for sine innbyggere. Siden oppstarten i 2014 har vi fått over 160 kommuner og fylkeskommuner på kundelisten.

I 2020 vokste både brukertrafikk og omsetning med mer enn 40%. Framsikt omsatte for 51,8 millioner i 2020 og sikter mot å passere 100 millioner i omsetning i 2022.

Verktøyet utvikles i tett partnerskap med innovative norske kommuner. Framsikt har over 60 ansatte fordelt på Bø i Vesterålen, Sandvika, Lillehammer og Bangalore i India. Vi er også i ferd med å etablere kontor i Bodø. Framsikt har et tett partnerskap med Microsoft (Gold Partner), Visma og KPMG

Framsikt er deleid av Visma og inngår i en rekke faglige nettverk for produktutvikling, arkitektur og it-sikkerhet i Visma konsernet.

Arbeidssted:
Et av våre kontorer i Bø eller Sandvika. Det legges til rette for delvis bruk av hjemmekontor også etter at koronarestriksjonene mildner.

Synes du Framsikt høres spennende ut, men bor et annet sted i landet? Ta uansett kontakt med oss.

Kontakt:

Sissel Marie Linge Ringstrøm, tlf. 416 09 267

Søknad sendes via Finn.no

Frist:

Søk nå, vi intervjuer fortløpende!

X