Tjenesteabonnement – tilpasset hver kommunes behov

21

Januar, 2021

Vi jobber for at våre kunder skal få gode opplevelser i alle deler av sin kundereise med Framsikt. At våre kunder opplever at løsningene gir verdi over tid, er utrolig viktig for oss i Framsikt.

Målet med våre innføringsprosjekter er at kunden skal kunne bruke løsningene selvstendig med bistand fra support.  Når et prosjekt er avsluttet vil vi etter kort tid ta kontakt for å avtale et statusmøte hvor vi følger opp hvordan kunden “klarer seg på egenhånd”. For kunder som ønsker det tilbyr vi et tjenesteabonnement som kan tilpasses den situasjonen som kunden er i. Tjenesteabonnementet kan baseres på en plan som vi blir enige om i statusmøtet.

Et tjenesteabonnement inkluderer tjenestebehov utover ordinær support og tjenester som er inkludert i ordinær årsleie. Hensikten med et tjenesteabonnement er å tilby relevant kompetanse og skape forutsigbarhet for både kunde og leverandør. Man planlegger bistandsbehovet for året, og definerer en kontaktperson blant Framsikt sine kunderådgivere. Denne rådgiveren fra Framsikt vil dermed kjenne den bestemte kundens virksomhet og oppsett av løsningen. Vår erfaring er at dette bidrar til et godt samarbeid og skaper forutsigbarhet og trygghet for begge parter.

Tjenesteabonnement er et valg vi tilbyr kundene. Mange kunder klarer seg fint med våre supporttjenester og kjøper rådgivningstjenester når de måtte ha behov for det.

 

Les mer om tjenesteabonnementet her

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Flere nyheter

Kommunale klimabudsjett, Bergen går foran

Norske kommuner, politikere og innbyggere er blitt svært opptatt av klimasaken og hva de kan bidra med for å oppfylle klimamålene, og Norge har satt ambisiøse mål for reduksjon av sitt klimaavtrykk. Gjennom kommunale Klimabudsjett synliggjøres pengebruken knyttet til kommunens klimatiltak og mål for reduksjon av klimautslipp. Vi i Framsikt ønsker derfor å legge til rette for å utarbeide budsjettet gjennom våre løsninger.

Share This
X