Tjenesteabonnement – tilpasset hver kommunes behov
21
Januar, 2021
Vi jobber for at våre kunder skal få gode opplevelser i alle deler av sin kundereise med Framsikt. At våre kunder opplever at løsningene gir verdi over tid, er utrolig viktig for oss i Framsikt.
Målet med våre innføringsprosjekter er at kunden skal kunne bruke løsningene selvstendig med bistand fra support. Når et prosjekt er avsluttet vil vi etter kort tid ta kontakt for å avtale et statusmøte hvor vi følger opp hvordan kunden “klarer seg på egenhånd”. For kunder som ønsker det tilbyr vi et tjenesteabonnement som kan tilpasses den situasjonen som kunden er i. Tjenesteabonnementet kan baseres på en plan som vi blir enige om i statusmøtet.
Et tjenesteabonnement inkluderer tjenestebehov utover ordinær support og tjenester som er inkludert i ordinær årsleie. Hensikten med et tjenesteabonnement er å tilby relevant kompetanse og skape forutsigbarhet for både kunde og leverandør. Man planlegger bistandsbehovet for året, og definerer en kontaktperson blant Framsikt sine kunderådgivere. Denne rådgiveren fra Framsikt vil dermed kjenne den bestemte kundens virksomhet og oppsett av løsningen. Vår erfaring er at dette bidrar til et godt samarbeid og skaper forutsigbarhet og trygghet for begge parter.
Tjenesteabonnement er et valg vi tilbyr kundene. Mange kunder klarer seg fint med våre supporttjenester og kjøper rådgivningstjenester når de måtte ha behov for det.
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Flere nyheter
Produktutvikling i første kvartal 2018
Ved siden av løpende forbedringer av modulene i Framsikt så er det, som tidligere annonsert, to områder som har...
De tre beste kommunene på rød tråd i helhetlig virksomhetsstyring
Over 300 kommuner er vurdert og nå er finalistene klare. Dette er kommunene som for virksomhetsåret 2021 er rangert som de beste norske kommunene på den røde tråden innen helhetlig virksomhetsstyring.
Hvem har Norges beste handlings- og økonomiplan?
Som tidligere år vil det deles ut en rekke priser på Framsiktkonferansen som arrangeres 29. og 30. november, blant annet pris for beste handlings- og økonomiplan. For å kunne finne en vinner av denne prisen er det satt ned en jury som kartlegger alle handlings- og økonomiplaner som er offentliggjort innen 10.november.