Tjenesteabonnement – tilpasset hver kommunes behov
21
Januar, 2021
Vi jobber for at våre kunder skal få gode opplevelser i alle deler av sin kundereise med Framsikt. At våre kunder opplever at løsningene gir verdi over tid, er utrolig viktig for oss i Framsikt.
Målet med våre innføringsprosjekter er at kunden skal kunne bruke løsningene selvstendig med bistand fra support. Når et prosjekt er avsluttet vil vi etter kort tid ta kontakt for å avtale et statusmøte hvor vi følger opp hvordan kunden “klarer seg på egenhånd”. For kunder som ønsker det tilbyr vi et tjenesteabonnement som kan tilpasses den situasjonen som kunden er i. Tjenesteabonnementet kan baseres på en plan som vi blir enige om i statusmøtet.
Et tjenesteabonnement inkluderer tjenestebehov utover ordinær support og tjenester som er inkludert i ordinær årsleie. Hensikten med et tjenesteabonnement er å tilby relevant kompetanse og skape forutsigbarhet for både kunde og leverandør. Man planlegger bistandsbehovet for året, og definerer en kontaktperson blant Framsikt sine kunderådgivere. Denne rådgiveren fra Framsikt vil dermed kjenne den bestemte kundens virksomhet og oppsett av løsningen. Vår erfaring er at dette bidrar til et godt samarbeid og skaper forutsigbarhet og trygghet for begge parter.
Tjenesteabonnement er et valg vi tilbyr kundene. Mange kunder klarer seg fint med våre supporttjenester og kjøper rådgivningstjenester når de måtte ha behov for det.
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Flere nyheter
Gjør politikerne tryggere i rollen med kurs fra Framsikt
Det er ingen hemmelighet at kommuneøkonomi er komplisert, om du er helt ny i kommunestyre eller har lang fartstid som kommunepolitiker. Framsikt tilbyr nå et eget kurs for politikere, hvor kommunal økonomiplanlegging står på agendaen.
Kommunale foretak virker ikke
Styringsproblemene i kommunale foretak overskygger de faglige fordelene i de fleste kommuner. Skrevet av: Bjørn...
Budsjettets plass i virksomhetsstyringen
Tilbake i 1974 beskrev Anthony Hopwood budsjettet som ett av de mest «intriguing» (fascinerende) og «perplexing» (forvirrende)» styringsmekanismene i en virksomhet.
Hopwood sin bok handler imidlertid om langt mer enn budsjettet. Den forsøker å fange helheten i styringen av en virksomhet.