Ofte stilte spørsmål

Her kan du finne svar på noen av våre mest vanlige spørsmål.

Hvordan kommer vi i gang med Framsikt?

Etter at avtale er signert, har vi et kort oppstartsmøte der vi avklarer ønsket oppstartstidspunkt og legger en plan sammen iht. deres årshjul. Innføring gjennomføres som en kombinasjon med opplæring hos dere med superbrukere/nøkkelpersonell og supplerende kortere opplæringsøkter over nett.  All opplæring skjer parallelt med at dere tar i bruk funksjonalitet og på deres data.

 

Les mer om innføring av Framsikt

 

Hva er en skyløsning?

En skybasert løsning betyr at man ikke trenger å laste ned eller installere noen programvare, men kan bruke løsningen direkte på nett. Brukerne logger seg på applikasjonen gjennom nettleseren, akkurat på samme måte som vi logger oss på Facebook eller nettbanken, og andre applikasjoner vi bruker utenom jobb. Det betyr også at Framsikt er tilgjengelig så lenge du har tilgang til internett.

Les mer om skyløsninger

Har Framsikt integrasjon mot andre systemer?

Vår integrasjonsstrategi er å i størst mulig grad utveksle data med bruk av automatiserte integrasjoner via WebServices.  Dette gir stor verdi både for oss og kundene. Vår løsning er utviklet på moderne teknologi, og er tjenesteorientert. 

Les mer om våre integrasjoner

 

X