Kundesupport
– Vi er der for deg
Vi ønsker å hjelpe kundene våre til best mulig utnyttelse av våre løsninger. Vår kundesupport skal derfor gi brukerne av Framsikt hjelp når de trenger det. De erfaringene vi får gjennom samhandling med våre kunder, er avgjørende når vi utvikler Framsikt-verktøyet med kundens behov i fokus.
I tillegg til rask responstid og høyt servicenivå på support inneholder løsningen vår et eget læringssenter hvor man selv kan finne svar mens man jobber i løsningen.
Vi kjører jevnlig webinarer og kurs med ulike tema, tilpasset kommunenes årshjulsprosesser. Der kan man lære enda mer om hvordan man bruker løsningen vår. Se oversikt over kommende kurs og webinarer her.
Dersom det er ønskelig tilbyr vi også mer omfattende tjenesteabonnement, tilpasset den enkelte kommunes behov, som dekker tjenestebehov utover ordinær support.
Trenger du hjelp eller har andre spørsmål, er det bare å ringe eller sende e-post.
Support
Telefontid
Mandag – fredag:
08:00 – 16:00