Kundesupport

– Vi er der for deg

Vi ønsker å hjelpe kundene våre til best mulig utnyttelse av våre løsninger. Vår kundesupport skal derfor gi brukerne av Framsikt hjelp når de trenger det. De erfaringene vi får gjennom samhandling med våre kunder, er avgjørende når vi utvikler Framsikt-verktøyet med kundens behov i fokus.

I tillegg til rask responstid og høyt servicenivå på support inneholder løsningen vår et eget læringssenter hvor man selv kan finne svar mens man jobber i løsningen.

Vi kjører jevnlig webinarer og kurs med ulike tema, tilpasset kommunenes årshjulsprosesser. Der kan man lære enda mer om hvordan man bruker løsningen vår. Se oversikt over kommende kurs og webinarer her.

Dersom det er ønskelig tilbyr vi også mer omfattende tjenesteabonnement, tilpasset den enkelte kommunes behov, som dekker tjenestebehov utover ordinær support.

Trenger du hjelp eller har andre spørsmål, er det bare å ringe eller sende e-post.

}

Telefontid

Mandag – fredag:
08:00 – 16:00

Tilbakemeldinger fra våre kunder

Framsikt er lydhøre i forhold til kundens behov, fleksibilitet, service og oppfølging.

Kristin Ulvang

Direktør – Økonomi konsern, Bergen kommune

Hyggelige, høflige, og mest av alt dyktige! Løser saker effektivt og godt!

Ymbjørn Svare

Spesialrådgiver økonomi, Lørenskog kommune

God faglig kompetanse, hyggelige medarbeidere og raske tilbakemeldinger. Bare gode ord om supporten jeg får når jeg henvender meg og trenger hjelp.

Kristin Bjaaland

Investeringscontroller, Bærum kommune

X