Support

Vi hjelper deg når du trenger det

Vi ønsker å hjelpe kundene våre til best mulig utnyttelse av våre løsninger. Vår support skal derfor gi brukerne av Framsikt hjelp når de trenger det. De erfaringene vi får gjennom samhandling med våre kunder, er avgjørende når vi utvikler Framsikt-verktøyet med kundens behov i fokus.

I tillegg til rask responstid og høyt servicenivå på support inneholder løsningen vår et eget læringssenter hvor man selv kan finne svar mens man jobber i løsningen.

Vi kjører webinarer og kurs med ulike tema, tilpasset kommunenes årshjulsprosesser. Der kan man lære enda mer om hvordan man bruker løsningen vår. Oversikt over de ulike webinarene og tidspunkt finner du mer om her.

Trenger du hjelp eller har andre spørsmål, er det bare å ringe eller sende e-post.

}

Telefontid

Mandag – fredag:
08:00 – 16:00

Dette sier kundene om oss:

En helt utrolig oppfølging. Jeg føler meg faktisk som den eneste kunden.

Arne Fredriksen
Gol kommune

Dere lytter til kundene deres, og legger dere i selen for at kunden skal "komme i mål". Vi får være med å påvirke og komme med innspill, som blir hørt.

Ymbjørn Svare
Fet kommune

Framsikt er lydhøre i forhold til kundens behov, fleksibilitet, service og oppfølging.

Kristin Ulvang
Bergen kommune

X