Supportavdelingen
Supportavdelingen består av en sprudlende, ung gjeng med variert bakgrunn. Her finner du alt fra ski- og toppturentusiaster til musikere og en medaljist i NM i styrkeløft. Mange er utdannet siviløkonomer eller innen samfunnsøkonomi, men noen har til og med bakgrunn i juss.
Det er på Support du finner Framsikts tekniske superhelter. De fleste er kanskje økonomer, men teamet får etter hvert også mye erfaring innen IKT og databaser. Support bistår våre kunder med det de måtte lure på. Noen ganger er det «gjenopplivning» som må til, andre ganger er det bare å lede kunden på riktig vei. Det kan være alt fra påloggingsproblem, brukerfeil, korreksjon av data i løsningen og det å bistå ved feilrettinger. Avdelingen er også tett involvert i den løpende utviklingen av verktøyet gjennom testing ved systemoppdateringer.
Gjengen på Support jobber også tett sammen med Framsikts andre avdelinger. De bistår Rådgivning og leveranse med klargjøring av Framsikt for nye kunder, men jobben stopper nødvendigvis ikke her. Support er også sentrale i å følge opp kunden sammen med rådgiverne. Det er Support som gjør de nødvendige tilpasninger og tilspisninger for den enkelte kommunes behov. Avdelingen samarbeider også med Produktutvikling og R&D når det kommer til feilrettinger.